„Delta” na wiosennym szlaku

2013-05-14

W dniu 28 kwietnia 2013 roku członkowie KTP „Delta” wybrali się na spacer na trasie: Bażantarnia - szlak niebieski spacerowy - Dąbrowa - szlak czerwony Kopernikowski - Jagodnik - Jelenia Dolina - Próchnik.

Słoneczna pogoda nastrajała wszystkich pozytywnie dlatego o godz.1000 przy muszli spotkali się uśmiechnięci: Danusia H, Jola i Sławek oraz Danusia i Krzysztof. Tu spotkaliśmy grupę KAT „Relaks” wyruszającą na szlak niebieski górski - ten najtrudniejszy odcinek szlaku w naszej Bażantarni i po krótkiej wymianie zdań obie grupy wyruszyły na wybrane szlaki.

My dziarskim krokiem ruszyliśmy na naprawdę spacerową trasę o bardzo ładnych wiosennych widokach i pełną wiosennych kwiatów: zawilców, fiołków oraz wierzby której kotki okryły się właśnie delikatnym żółtym pyłkiem i na których uwijały się bardzo pracowite pszczółki. Przyjemnie nam było wędrować przez budzący się wiosenny las, a wieś Jagodnik przywitała nas ogródkami pełnymi kwiatów i rodziną bocianią. Mimo powolnego tępa koło południa dotarliśmy do „Doliny Smoków”, gdzie zrobiliśmy postój na drugie śniadanie i omówiliśmy możliwości i utrudnienia jakie czekają nas tu podczas zakończenia EL-WI-RY. Po długim leniuchowaniu udaliśmy się na ostatni odcinek naszej wycieczki 3 km. przejście szosą , ale przez las do przystanku MPK w Próchniku, z którego autobusem nr. 12 powróciliśmy do Elbląga. Spacer w czasie pięknej wiosennej pogody pozytywnie nas nastroił, trasa na rajd została sprawdzona i miejsce zakończenia również, do domów powróciliśmy zadowoleni i pełni pozytywnej energii.